Godnatt bloggen ♥



Nu är jag äntligen hemma! Har ätit lite nyponsoppa med flingor nyligen och snart ska jag gå och lägga mej är as trött. Var i stallet i dag efter skolan med Annie. Först tänkte vi rida sen orka vi inte det och då skulle vi bara ta ut hästarna på en promenad. Men dom var lite piggelin idag om vi säger så. Haha jag hade ju skotat snö i förregår och då fick jag ju typ as ont i min rygg/arm och idde skulle hålla på och slänga med huvudet och göra massa hopp samtidigt som vi gick så de gick inte sådär jätte bra och hålla honom xD Haha vi tröttna iaf efter ett tag och gick tillbaka till stallet och fixa lite där ist :)
Bushästar säger jag bara, dom blir verkligen busiga av snön märker man, aja.
Nu ska jag gå och lägga mej, föresten bilden på mej bjuder jag på, ser helt cp ut men men ;P Ska försöka bättra mej och ta lite roligare bilder men vi får se hur det går ;D


Puss och godnatt på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0