Härlig dag :)

Hej sötnosar ♥

Måste bara säga först, redovisningen gick faktiskt rätt bra inte
lika illa som jag trodde det skulle bli :) Är väl sådär nöjd men men.

Milla och Pia skulle inte rida idag så blev en härlig ridtur efter skolan
i det fina vädret med Sanna. Mycket trav och galopp blev det. Härligt!
Hästarna var lite busiga men de gjorde inget.
Haha och Sanna har för första gången tagit bort skit med skon och de
tyckte hon var väldigt skoj :o ;P


ja, här har vi Sanna som går med raska steg i riktning mot stallet ;P


Här har vi Sanna som springer


Sanna tar bort skit från vägen ;P


Sötnos<3


;D

Där fick ni några bilder från idag :)

Nu ska jag nog tvätta och sen ska jag ringa Emelie och snacka lite skit med henne.
Kommer nog en uppdatering lite senare.

Puss så länge♥

Din Åsikt
Postat av: sanna

hur går det med ridningen då?:)

2010-02-14 @ 21:49:19
URL: http://sannaeh.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0