Bilder från i Fredags ;)


Emelie grillar...


Kött


Gräs ^^


Maten ;)


Majskorvar, älska!


Min talrik med kött, pommes, bea och tsatsiki mums!


Och dricka måste man ju ha såklart :)


Emelie :)


Anton :)


Killarna sparkar boll


Emelie :)


Louise :)


Vi tog fram min cupcake ur frysen och delade på den som en liten efterrätt ;)


Emelie :D


Haha Lousie :P


Jag haha :P


Emelie och Lousie! Haha jag diggar fan bilden asså :P

Och den bilden får avsluta inlägget  :)

Upd: Med mer bilder från fredags! Nu blir ni glada vah? :)


Louise dansar som hon alltid gör ;P


Som sagt... hon dansar ;D


Okej nu bjuder jag på mej själv Extrem! Jag dårå när jag dricker fanta!


Jag lyssnar på musik nära... Vi snackade bara massa skit och dunkade en massa musik hela kvällen + lite in på natten. Jag ber om ursäkt nu till alla mina kära grannar om ni hörde musiken och inte kunde sova, Förlåt ♥ *Thihi*


En ännu till rolig bild på mina vänner :P


Louise posar framför kameran haha :P


Emelie sitter i sin egna lilla värld, hon är så gullig hon :)


Louise som är på väg att byta låt till någon mer dansigare såklart :P


Emelie sitter och smsar :)


Louise hoppar :P


Louise :P, fast nu blev de lite oordning känner jag för den här bilden är tagen tidigare på kvällen men skit samma, vad gör de om 10år om 100år äre glömt!


Louise :)


Jag och Louise :)


Och såklart mina brudar!  :)

Den bilden får avsluta den nya upd med bilderna!

:)

Din Åsikt
Postat av: louise

så jäkla sköna bilder ju gumman haha!

en as najjs kväll! :D

2010-07-06 @ 00:29:44
URL: http://louisebj.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0