God morgon ♥

Hej och godmorgon :)

Idag är det hur härligt väder som helst och då ska dagen spenderas ute tycker jag så kommer inte bli så mycket bloggande men de får ni leva med! :)

Här kommer några bilder från igår när jag väntade på att Annie skulle komma till stallet :)


En trött Idde ♥











Som sagt igår var jag och Annie ute och red. Det blev en riktigt långtur och gud så kul vi hade. Full fart hela tiden, skit kul♥ Vi var väl ute i ca 2 1/2 timma om inte mer och det var en bra hejdå tur. För nu sticker Annie till Värmland i en vecka och då kommer vi inte kunna rida tillsammans :( Men men en vecka går snabbt elr hur ?  ! :)  

Nu idag ska jag vara med Emelie, antar att det blir sola sola sola ;D


Hörs puss ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0