Oj oj oj vad trött jag är!

Hejsan på er :)

Nu ligger jag hemma i min varma, sköna och underbara säng efter en rolig men endå lite slitsam dag på Täby Galopp. Dagen började med att vi steg upp kl 03.50 eller då hade Sanna legat vaken i ca 45 minuter innan och jag hade vaknat under natten typ oavbrutat så vi hade inte fått så bra sömn om vi säger så. Men iaf först vaknar jag av att väckarklockan ringer lite svagt och jag stänger av den och blundar lite men endå är vaken. Sen reser sej Sanna upp med en jäkla fart och tänder lampan och börjar dansa vilt omkring sej :O Själv får jag värsta chocken och typ blir klar vaken. Så vi går upp och käkar frukost och gör oss iordning. Sen vid 04.50 börjar vi traska till bussen. Men sen iaf när vi kommer fram till täby så börjar vi gå mot galopp fältet. Men vi går och går och vi ser galopfältet hela tiden men vi kom inte över. Tillslut så hamnade vi i skogen och gick typ vilsen xD haha klantiga jävlar, jag vet! Iaf sluta det med att vi fick gå runt till täby centrum och gå längs tågrälsen en bra bit men tillslut var vi frame. Skönt! Fick en liten uppfriskande morgon promenad på ca 40-45 minuter men de har ju ingen dött av bara jag och Sanna som var på väg att göra de :) Sen när vi var där hela dan så fick vi bla ta in hästarna från paddockarna, rykta dom, göra rent vattenskålar och fixa med hö. Måste säga att stora hästar vare :P Men sen när vi sluta skulle vi försöka hinna med 13.45 bussen från norrtälje till singö så dom berätta en enklare väg vi kunde ta så den tog vi och hela den jävla vägen halv sprang vi för att kunna vara säkra på att vi hann med bussen. Och jag skämtar inte det var typ 180 grader varmt så vi blev typ helt dyngsura, äckligt! Hittade fram iaf till bussen men vi hann tyvärr inte med bussen från Norrtälje vilken sög för då var vi tvugna att vänta på pappa som skulle åka kl 4 från norrtälje. Men vi gick till mammas jobb och var där så länge.

Måste säga att jag är helt jävla slut i kroppen och är hur trött som helst. Nu ska jag hoppa in i duschen eller först ska jag kolla kläder till i morgon. Ska upp vi typ 03.30 i morgon så ska ha så mycket som möjligt klart så jag slipper fixa allt i morgon bitti.  Aja kanske blir ett inlägg precis innan läggdags får se.

Här kommer några bilder från idag och igår. Hann inte ta så mycket idag men men.


Bilder från igår efter vi handlat på flygis








Bilder från idag











Ska försöka ta lite mer roliga bilder i morgon :)

Puss ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0