Ridning på g!

Godmorgon på er ♥

Idag är det söndag vilket inte brukar uppskattas hos mej (inte hos er heller tror jag) eftersom det är skolan i morgon. Men för mej idag känns de iaf mycket bättre. Eftersom jag och Sanna ska ju till Täby galopp i morgon (Måndag) som jag sa igår. Och det ska bli riktigt spännande. De värsta är att vi får gå upp så jävla tidigt för vi ska ta en buss som går kl 05.00 från Norrtälje. Men som tur är ska vi sova i Norrtälje så vi kanske bara behöver gå upp kl 04.00 aja nog pratat om de.

Nu sitter jag och äter frukost med min pappa och efter den ska han skjutsa mej till stallet så jag och Annie kan ta en ridtur innan jag åker till Norrtälje.



Idde den sötnosen i vintras ♥

Bjuder på en bild så länge tills jag kommer hem från stallet.

Puss på er ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0