Äntligen! :)








Hejsan på er :)♥

Idag gick jag och Annie äntligen till stallet och red. Var verkligen jätte mysigt och roligt. Nu ska vi ta tag i det här igen och rida några dagar i veckan så som vi gjorde förr! :)
Idag då så red vi först en stund på volten och sen gav vi oss iväg ut på en tur också. På volten gick det jätte bra. Idde var jätte fin, måste verkligen rida på volten någon mer dag snart, var så jäkla kul! Ut gick det också bra och det var jätte mysigt. :)

Annars så har jag inte gjort så mycket idag förutom skolan då. Och sen så har jag pluggat lite här på kvällskvisten ;P Haha.
Snart tänkte jag faktiskt gå och lägga mej så jag får min skönhetssömn ;)




Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0