Dåligt humör...



Usch å hej på er ♥

Gud jag är verkligen inte på bra humör idag elr just nu faktiskt. Har sagt hejdå till mina tjejkompisar för någon timme sen och kärring som jag är bölade jag självklart en hel del. Blir verkligen inte på bra humör efter jag bölat alltså. Och shit vad jag kommer sakna min tjejer :'( Jag vet att de är bara 3 månader dom kommer vara borta men vafan jag är van vid att ha dom hos mej hela tiden typ så de här kommer inte bli lätt.
Tur att jag har alla mina andra vänner här hemma också! :)

Jahjah nog om de!

Idag har de vart en vanlig dag i skolan sen efter så blev det hem till Nelly med Annah och Emelie också och där var vi, käkade fruktsallad och prata sen blev det hemfärd och som sagt hejdå...

Bjuder på en bild som är tagen häromdagen på mig och min vän Saaaanna baaananaa :)



Nu ska jag ner och käka! ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0