I Stockholm...


Hej på er ♥


Hur mår ni idag ? Är ni lika trötta som mej ? :P Igår som sagt var ju Sanna hos mej och jag färga hennes hår n blev det filmkväll. Vi gick väl och la oss vid halv 4 eller jag mna då iaf. Sen hade jag ställt väckar klockan på halv 8 för jag kanske skulle in till stockholm. Klockan ringde då och jag stängde av den men kunde inte somna om så det blev inte så jätte mycket sömn för min del inatt. Men sen iaf vid kl 11 ungefär bar de av in till stockholm. Kom väl in vid kl 2 eller nått. Då mötte jag upp mamma, Carina, Anton och farmor för lite shopping.

Nu sitter jag hemma hos mina släktingar och vi ska väl äta snart antar jag :) Ikväll kommer mina kusiner vara här så det ska bli kul!
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så blir inga bilder från idag. Men i morgon när jag kommer hem så ska ni få se hur Sannas färgning blev hann ju tyvärr inte fixa det igår´, kändes ju heller inte så jätte kul att sitta blogga när Sanna var hos mej.
Jahjah i morgon blir det ikea innan vi åker hem så de är niiice! :)

Ni får ha en jätte trevlig lördagkväll allihopa! ♥


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0