Slapp dag!



Så jävla härligt! Är redan hemma, har vart hos Sanna innan någon timma för vi slutade vid kl 10 idag men bussen kl halv 11 gick bara till Grisslehamn så jag stannade hos Sanna en stund och vi satt och glodde film och drack te :)  Sen tog jag 12 bussen hem. Huvudsaken till att vi fick sluta tidigare var för att vi skulle vara funktionärer till massa små barn som skulle tävla friidrott men det ösregnade så att det blev inställt efter ett tag. Jag och Dannie som skulle stå vid kula hann bara ha uppvärmning och ha en grupp sen så slutade vi.

Nu har jag precis lagat lite lunch och ska snart kolla på första avsnittet av åttonde säsongen av ONE TREE HILL!!! Yeeeeay! ;D Jag är så grymt nyfiken på vad som kommer hända!
Kanske man ska ta och göra en älskad Latte till avsnittet ? ;)

Puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0