♥ Lyckad dag!



Herregud idag var de faktiskt en av dom härligaste dagarna hittills på sommaren :) Jobbade, sen hem, Annah kom över och vi bara chillade som vi gjorde förra sommaren. Satt hemma hos mig först och tog en kopp kaffe och en bulle o en glass och ja de räcker så, haha. Sen drog vi upp och packade lite till mig och kikade på lite kläder. Nu är min väska faktiskt nästan packad ska bara fixa lite till :)

Iaf sen när hon drog hem följde jag med henne en bit och de slutade faktiskt med ett nakenbad och sen cyklade hon hem och jag tog en lugn springtur hem :) Och ja nu sitter jag här och ska som sagt fixa sista packningen sen blir det sova. Måste ju vara pigg både tills i morgon och på lördag för man lär ju inte få sova något speciellt mycket dom där nätterna. Aja det blir nog fintfint! :) Ska bli kul att träffa tjejkompisar i morrn och sen dra iväg till Ludvika till lilla Tomsen i några dagar och bara chilla och ha kul och glömma allt här hemma för en stund :)

Här kommer en bild på min fina packning :D



Nu ska jag packa klart sen ska jag soooova! :) ska upp tidigt och fixa mig i morgon för jag hinner ju inte de när jag kommer hem efter jobbet eftersom jag typ ska åka på direkten till Norrtälje.

Aja Vi hörs


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0