Äntligen hemma!

Hejsan allihopa! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft internet, för mitt kära mobila bredband har typ blivit paj elr nått. :S
Men iaf i fredags så gick jag och pia upp kl 7 och då käka vi frukost och fixa oss.Sen kl 8- kvart över 8 så gick vi ut te cykeln så skujsa jag henne på styret heeeela vägen till bussen.! :O Jag måste säga att jag var rätt så duktig! =D
Haha men aah sen så åkte vi in till Norrtälje eller jag gjorde de hon klev av på Fogdö. Var i Norrtälje till halv 4 och därifrån åkte jag mamma och pappa till västerås. Haha vi stanna på typ en jätte stor godis affär. Asså jag skojjar itne den va typ STOR :O Hah vi köpte gaaanska mycket godis om vi säger så xD
Juste jag kanske ska berätta varför vi va i Västerås.. =P Och det  var för att min mamma och pappa har ett par kompisar som bor där. Nina, Lennart och deras två barn Hanna och Karin. Men aah iaf när vi var framme så åt vi middag sen gick ví och kolla hur det såg ut i deras stora hus. Sen så satt vi och pratade och hade trevligt =P
Nästa idag (lördag) så cyklade jag, Hanna och Karin till stallet så kolla vi på när Hanna red, hon var jätte duktig. =) Men sen åkte vi hem och åt middag. Och senare efter vi käkat åkte vi hem. När vi var ungefär i uppsala ringde Annie och fråga om jag ville sova och klart jag ville de! =) Så blev att åka till Annie. Och juste sen kom vi på att vi skulle fråga om vi kunde ta ut hästarna på en liten skritt tur. Och det fick vi dom hade vart tidigare på dagen på en liten skritt tur också men det gick bra. Haha det blev lite mer än en liten skritt tur.. =P Men aah efter vi släppt in hästarna så gick vi hem . Kolla lite på tv och spela kort med Cajsa och Kalle. Vi hade väääldigt roligt om vi säger så. Men sen så gick vi och la oss. Och vi hade sagt till Pia att vi kunde ta ut dom på morgonen. Så vi gick upp kl kvart i 7 idag och gick ner till stallet och släppte ut hästarna. Sen gick vi hem till Annie igen och gick och la oss somna på direkten typ. Och sen vi kvart i 10 tiden kom Milla och väckte oss. För det skulle komma några människor som dom känner och rida. Och då skulle jag och Annie hjälpa dom.
Dom red en liten stund tills dom var nöjda. Och sen då så hoppa jag och Annie upp och hoppa lite på volten. Sen red vi ut och galoppera jätte mycket. Verkligen jätte kul hade vi. =)  När vi kom hem tog vi av hästarna sadlarna och red ner barbacka till by viken och bada lite med hästarna elr dom bada inte vi hehe xD
Sen när vi kom tillbaka till stallet så släppte vi ut dom och fixade sen gick vi hem och Mamma kom och hämta mej.
Åkte hem och nu ska vi äta lite mat.

Uppdaterar mej lite senare. =)
Pusshej<3

Din Åsikt
Postat av: Mia

smarrigt med mobilbredbands-paj ;)

2009-04-20 @ 06:40:56
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0