Äntligen..

Så jävla skönt nu äre looov! =D Gud så skönt man kan bara sova ut alla dagar inte behöva gå upp tidigt.
Ska ni göra nått roligt på lovet då?
Själv ska jag nog va med vännerna och rida lite också. =)

Igår så var jag i stallet en stund med Annie. Vi mocka lite också. Sen så fixa vi lite annat och sen gick vi hem. Sen vid ungefär sex åkte jag och Emelie hem till Annah, Nelly kom vid ungefär sju. Och då åt vi lite mat. Och gissa vad de blev..?!
Jo Annah hade gjort pannkakstårta =D Kanon smarrigt! Efter vi ätit och så satte vi oss och spela lite kort. Sen så hade mamma köpt glass som jag hade tagit med mej. Så då åt vi lite glass elr aah vi hade mosat den med lite kokos mjölk i.
När vi åt de så kolla vi på film. Alla var så himla trötta så efter filmen åkte Emelie hem och Nelly, jag och Annah gick och lag oss.
Vi vakna sen vid 7 idag på morgonen eller Nelly skulle gå hem så då gick vi upp och käka och sen så gick hon. Och då satte jag och Annah fart med att tapetsera. Jag måste säga att vi var OTROLIGT duktiga! =) Bara det att tapeten tog slut så vi kunde inte tapetsera allt klart idag. Men det är snaaart klart. =)

nejmen jag uppdaterar mej mer senare kanske, för massa gäster har kommit så måste gå ner och vara social. =P

Pusshej så länge <3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0