Ber om ursäkt! xD

Hejsan Hejsan alla människor. Nu äre så här vah att jag har inte haft ork och tid att blogga på typ tre dagar elr något sånt. 
Tänkte bara säga lite fort vad jag gjort. I måndags så red jag och Annie det gick otroligt bra! =) Red i tre timmar och 50 minuter. Helt jävla underbart! Hästarna jätte snälla! =)
Och igår (tisdags) så var jag i stockholm med Jessica och Erica. Haha vi hade otroligt roligt!  Köpte två tröjor och ja typ solglasögon. =) Vi hade väääldigt trevligt kan berätta mer sen, för jag sitter nämligen hemma hos Erica och Mella. Vi ska dra ut en stund och kolla lite. Sen blire nog käka lite på donken tjooockis jag veeeet! =D <3 


Här är dom där sötungarna jag är med! =D <3


Uppdaterar mej mer senare! =) PussPuss på er <3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0