Det börja närma sej...

God morgon bloggen!

Hur är det med er? mår ni bra?

Nu äre såhär vah att jag tycker att det börjar inte bli så långt kvar till skolan börjar och lovet är slut. Och det känns inte bra.
Vill ha mer lov så man kan få sova så länge man vill och inte behöva gå upp typ kl kvart i sex på morgonen. Usch så jobbigt!
Men men skönt att de är sommarlov nästa lov vi har för det är lääänge det lovet!  =D thihi

Nejmen idag då, ska jag rida med Cajsa fast det är på eftermiddan. Tills dess ska jag ringa till min käre vän Emelie som jag inte träffat på heeela lovet! :O Det känns inte bra!  "/ <3 Saknar dej min vän <3 
Hoppas på att du vill va med mej en stund iaf! =D 
Vad ska ni andra göra idag då? =)

Uppdaterar mej senare PussPuss <3



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0