Fredag kväll

Tjeeena! =)
Vart i skolan idag och det var rätt så slappt om vi säger så, var typ nära på att somna på sista lektionen jag och Dannie satt i en soffa och sov typ... =P Efter skolan så åkte Jessica och Emelie hem från mej, haha liiiite kul när vi skulle hem från bussen. Haha Emelie cykla och det gjorde vi också en stund men de gick ju inte så jävla bra om vi säger så... xD Haha efter ett tag så orka vi inte att cykla så då lifta vi med nån snubbe haha ^^
När vi kom hem så käka vi lite sen baka vi kladdkaka. Satt ute i solen och stekte lite höhö.. =P Nej men vi hade väääldigt trevligt om vi säger så dårå.. Men sen vid typ 10 i 8 så åkte vi med Emelies mamma till bussen för hon skulle åka och hämta Danne i Hallsta. Så vi vänta på bussen haha och då så hoppa Emelie upp på några skyltar haha heel konstigt men endå! =) Efter Jessica åkt hem med bussen så gick jag och Emelie hem igen. Gick hem och käka och nu ska jag ringa Emele och kolla om hon är vaken.. =P
Juste min farfar, farbror och kusin är här så vi sitter och pratar lite vid ett litet bord ^^

Men brudar tack för en riktigt rolig dag / kväll  =)<3
Asså juste nu går det inte att ladda upp bilder satt får göra de nån annan dag! =)


PussPuss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0