Fredag - Lördag =)

Hejsan alla människor och förlåt för jag inte uppdaterat mej på två dagar. Men nu tänker jag skriva vad jag gjort =P


I fredags så var jag i skolan. Gick bra och allt! =) Efter skolan så åkte jag bussen hemåt med Emelie och Annah. Elr asså jag och Annah gick av i Grisslehamn. För hennes pappa var där så då skulle vi handla lite sen åka hem till henne.
Aah som sagt vi handla och åkte sen hem te henne. Vi åt lite middag när vi var hemma hos henne. Sen kom min kära mamma och hämta mej och då åkte jag hem och byte kläder och fixa mej. För sen skulle mamma skujsa mej och Emelie till Annah igen. =P Hemma hos Annah var Nelly också. Men aah när vi hade kommit dit så skulle vi åka på nån grej som Annah skulle spela på. Vi åkte dit och lyssna jätte duktiga var dom! =)


Här har vi Annah när hon spelar =)<3



Efter dom spelat klart och så så åkte vi hem till mej alla tjejer. Vi kollade på film, Patrik 1,5 haha den var rätt så bra. =P
Men aah sen kolla vi på förortsungar haha xD Men aah efter halva den filmen så gick Annah och Nelly och la sej.
Efter hela filmen var slut så gick Emelie hem och jag gick och la mej. Men fick typ inte plats för dom där andra människorna hade ju tagit upp hela sängen hehe . =P Idag vakna vi vid ungefär kvart i nio elr nått.. Vi gick upp och käkka frukost. Sen så gick Nelly hem och jag och Annah cyklade hem till henne. Vi skulle fixa ordning hennes nya rum. Och det skulle målas och tapeteras .

Jag tog lite för och efter bilder men dom blev inge bra så jag ska be Annah skicka till mej så kan ni få se. =)
Och föresten vi kunde inte tapetsera idag för limet var helt stört. När vi skulle öppna det var det bara som vatten. Men vi ska göra det så fort som möjligt så Annah får flytta in sina saker i hennes nya rum. =)
Och asså gud jag tycker att vi har slitit jäkligt bra idag. Målat två tak och lister och väggar. Väldigt bra jobbat tycker jag! =)

Men iaf nu är jag hemma och har vart de hela kvällen. Jag ska typ ta och gå ocoh lägga mej snart tror ja. =P

Pusshej och godnatt<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0