Hemma hemma

Hejsan =)

Hann inte uppdatera mej men Emelie var här en stund idag innan jag skulle åka till stallet. =) VI hade vääldigt roligt!
Satt och kolla moppar och gorde lite annat skojj! =) <3
Men sen iaf så cykla jag till stallet. Red där med Annie gick jätte bra galoppera och trava väldigt mycket! =) Men Idde blev typ extremt rädd för nått så han var jätte stel och konstig hela vägen hem sen men det gick bra. Hoppa lite på volten sen när vi kom hem och det gick kanon!
Men men nu har lilla Pia kommit hem till mej och ska sova här! =D=D <3 I morrn ska vi ta nio bussen för hon ska hem och rida och jag ska till Västerås. =)



Puss <3

Din Åsikt
Postat av: Pia

det hade vi ockås =) <3

2009-04-17 @ 09:23:48
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0