Lång dag...

Hejsan Hoppsan alla söta människor! =)

Idag var jag i skolan först, det var första dagen och det gick bra! Jätte kul att träffa alla kompisar och så =) .
Efter skolan så åkte jag och Cajsa hem med Milla (hennes mamma). Och där hemma var Annie hon hade redan fått skjus av nån från Grisslehamn så hon åkte inte med oss hem därifrån. Men iaf vi åt lite och kolla på One tree hill medans.
Sedan gick vi ner till stallet mocka i boxarna och sen så mocka vi lite i hagen också. Lite jobbig men va fan det blir snyggt, rent och bra sen tillslut! =) Jag tycker att jag och Annie måste bli lite duktigare på att mocka i hagen, lite grann varje gång nät man är där så blir det nog bra! =P För när man väl har mockat allt så lixom kan man ta vart efter sen när dom skiter.
Men iaf efter vi mockat hagen en stund så fick vi int i ryggen haha xD Så då så tog vi ut hästarna och borsta dom. Och när vi håll på att borsta dom kom lilla Kalle och Olle med sina små crossar eller vad de nu är. Haha dom va sååå gulliga när dom kom och gick med sina små dräkter hah =) Men iaf dom var med och kolla när vi borsta hästarna. Haha dom tyckte hästarna var väääldigt läskiga om vi säger så. xD
Sen så skulle vi rida en sväng så då tog dom sina små crossar och åkte före till en backe som dom ville se oss galoppera upp för. Så vi red dit och tog två galopper upp för backen väldigt roligt =P Men sen efter en stund åkte dom. Så då fortsatte jag och Annie vår lilla ridtur. Vi hade en mysig tur, fast Challe tappa en sko.. "/  Så de tur att hovslagaren kommmet i morrn iaf. Men sen när vi kom hem från ridturen så mocka vi lite till i hagen. Och sen så åkte vi hem...

Nu sitter jag hemma och ska väl gå ut med kissen kanske på en promenad.. Asså jag har inte kopel på han utan han går efter mej haha .

Uppdaterar mej säkert senare
PussPuss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0