Nu är jag tröött!

Hejsan Hoppsan =)

Nu äre såhär vah, att jag börjar bli lite trött. =P Tror nog att jag ska gå och lägga mej snart. Eller efter jag har snackat klart med Erica såklart =P.
Och juste i morrn så ska varken Erica elr Emelie va i skolan. Dom ska till sina gamla skolor bajs på det liksom.
Men sen efter skolan går jag och Annie till stallet en stund tror jag.
Sen på kvällen ska jag träffa Annah, Nelly och Emelie <3 Kommer bli jätte roligt att träffa er tjejer! =)

Nej nu ska jag gå och lägga mej.

Pusspåer<3

Din Åsikt
Postat av: matilda

varför har du tagit bort headern :O

2009-04-10 @ 15:31:23
URL: http://fotbollspuff.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0