Onsdag

Hejsan Hoppsan!

Nu har jag ätit och ska väl gå och ta in två katter som jag är kattvakt åt. =P Men jag känner mej inte sådär jätte taggad på de, för det är ju så in åt helvete kalt ute... Men men måste göras endå! 
 
Och gud jag har jätte ont i mi hals. När vi åt så kunde jag inte svälja för det gjorde så jävla ont. Asså innan jag gick ner så skulle jag riva loss en ipen från en såndär förpackning dom är i. Men asså de gick inte så jag var tvungen och bita med tänderna och jag tror en liten bit av silver pappret eller vad de är kom ner i halsen och ligger och skaver där nu.
Förstår inte varför den där lilla biten aldrig åker ner.. jooobiigt gör ont juh! xD
Men men..
Och jag tänkte ni skulle få se bilderna sen igår men jag är så himla slö att jag inte orkar gå och hämta sladden till kameran.  Thihi får bli en annan gång lixom! xD
Nej nu ska jag gå iväg till katterna! =)

Puss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0