Onsdag!

HejHej gott folk! =)

Nu äre så här vah, att igår var jag sjuk och vi hade datafri dag igen.. *suuuck* 
Jobbigt asså men va fan.

Idag iaf har jag gått i skolan hade tyska prov näst sista lektionen. Det gick bättre än vad jag trodde. =) Hoppas på g iaf! =)
Men aah typ efter provet så åkte jag och Erica in till Norrtälje för Vigge va sjuk så blev ingen bild. Hah hann inte göra så mycket i Norrtälje men endå.. xD
Haha vi tog kvart i två bussen tillbaka mot singö sen igen. Erica följde med till stallet, och där ifrån tog hon fyra bussen till Norrtälje igen. =P Haha i stallet så mocka vi medans vi vänta på Cajsa. Blev nästan klara :D.
Men sen iaf så åkte Erica hem och då så skulle vi ta in hästarna men aah det gick ju inte så jävla bra. Hästarna hade lite damp om vi säger så.. :S Asså dom börja helt plötsligt galoppera iväg och vi kunde inte hålla i dom så vi var tvungna att släppa. Men som tur var sprang dom in i en andra delen av hagen som var avstäng elr vad man ska säga. Asså man är tvungen att öppna dit om man ska komma in i stallet. Men iaf så typ föröskte vi ta in dom i den där hagen som dom står i. Men det gick typ inte, när vi tog dom rök dom sej loss igen och galoppera iväg. 
Men tillslut iaf så gick det. Men vi hade tänkt lös hoppa dom men det blev inget eftersom dom var som dom var liksom.
 Men sen efter allt så åkte vi hem. Blev inte så sent och det var lite skönt för då kunde man fixa lite hemma också.

Nu sitter jag i min säng. Jag och pappa skulle gå ut och gå men va fan nu sa han att han redan hade gjort de. Och han lovade mej att vi skulle gå tillsammans. Dålig still där av papsi! :/
Uppdaterar mej senare

Puss så länge <3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0