Ont i huvudet..

Hejsan alla sötnosar!

Nu vare så här dårå att det blev snabbt bestämmt att jag och Cajsa skulle gå till stallet och rida. Så jag hann inte skriva =P för annars skulle det blivit försent typ . Men aah jag kom hem vid ungefär halv 8 elr nått. Så käkade vi middag vid 8 och sen har jag kollat på tv. Och jag har en sån fruktansvärt huvudvärk så det inte är sant åt de.. =(

Cajsa och jag red ju som sagt. Först red vi ut en stund. Mysigt hästarna var snälla och så. Travade lite upp för backar och typ på vägen. Gick bra men i en backe så blev det galopp då drog dom på. =P Men det gick bra heh =)  Vi red hem och löshoppade hästarna. Först Idde och aah det gick väl sådär. Han var inte så pigg på det. =P Sen tog vi Challe och han hoppade ganska mycket. =) Vi tog ut hästarna sen i hagen och gav dom godis och hö. Sen åkte vi hem =P
Men Cajsa tack för en rolig dag! =) <3

Här kommer två bilder från löshoppningen på Challe. Blev inge kort på Idde för jag glömde att ta upp kameran.. =( 
Bilderna är inte så bra men endå...










Nu ska jag nog gå ner och kolla på tv en stund tror jag =)
Uppdaterar mej senare kanske

Puss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0