Tisdag

HejHej sötnosar <3

Hur äre med er idag då?
Med mej äre kanon bra pigg och glad. =)
Idag var det skola som vanligt. Vi hade musik och tyska bland annat, i musiken spelade vi med våra band och asså gick typ åt helvete hela tiden. Fast sen när Kent kom in och hjälpte oss lite så gick det jäkligt bra. Vi var jätte duktiga tycker jag!
Men sen på yyska idag fick vi till baka tyska proven. Och det gick väl sådär inte jätte bra men lite liiite bra iaf haha.

Efter skolan så åkte jag hem med Cajsa. Vi skulle baka lite till några människor. Och det vi skulle baka var choklad beskvier, haha men vi misslyckades lite grann. Jag sa lite fel till Cajsa och hon gjorde som jag sa och då blev de lite fel ^^
Men jag ska göra nya i morrn och hoppas på att dom blir som dom brukar heh =P  Men Cajsa åkte hem sen när hennes mamma och Pia kom förbi med hästarna då cykla hon hem med dom. Och då åt vi lite sen fixa jag lite och nu sitter jag och kollar på andra avenyn. Ska nog gå och lägga mej sen så att jag inte är trött i morgon.


Men uppdaterar mej senare kanske om jag orkar =P
PussPuss<3



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0