Tjoohoo! =)

Hejsan Svejsan!

Blev att jag var med Annie en stund på dagen. Vi cykla till kiosken och köpte glass sen gick vi runt lite där vi gick till riddar skäret och kolla på fina utsikten. =) Och där tog vi lite bilder. Jätte mysigt! =) Sen efter det bev det att vara med Annah och Angeliqa för hon hade kommit ut så hon var med. Var med dom en liten stund vi satt och dryga oss och åt godis i soffan. Sen sköt vi lite luftpanggrej aah ni vet säkert vad jag menar =D ..

Men sen åkte jag hem. Hjälpte mamma lite sen käkade vi lite mat. Och sen har jag typ inte gjort så mkt... =P

Och föresten snart kommer Annie och ska sova över! =D <3



Här kommer lite bilder sen helgen! =)




Therese och Moa-Li var ute och leta påskägg. =) (min kusin och hennes barn)




Moa-Li kollar efter påskägg



Vi var ute på promenad. Farfar och Marianne var också med men dom vände efter en bit. 
Och lilla Moa-Li ligger och sover.
 


















Jag suger på att ta kort men jag gillar de! Thihi  =D

Nu fick ni se lite bilder ;)

Uppdaterar mej lite senare  pusshej<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0