Torsdag kväll

Hejsan allihopa! =)

För det första glömde jag att säga att igår när jag och pappa skulle åka hem från stallet såg vi ett lodjur. :O Asså fatta ett lodjur! Jag tyckte det var rätt så cool om jag får säga själv.. =D
Och för det andra är jag typ suuuper glad för att nu börjar det liksom kännas som om det kommer börja bli riktigt varmt framöver. =)
Idag var jag i stallet med Annie och vi hade riktigt trevligt =P Först så gick vi hem till hennes farfar med hennes syskon. Vi blev bjudna på vofflor där. Och det var mmmh! :D Sen hoppa vi lite studsmatta. Sen bar det iväg till stallet .
Fixade hästarna inför ridningen. Och blev att vi först red på volten en timme ungefär. Jag hoppade och Annie testade också nån gång. =) Sen så red vi ut. Och Annie var peppade idag för att galoppera upp för en backe. Så det gjorde vi! Gick jätte bra första gången. Men andra gången så blev det nästan ingen galopp. Men iaf vi red hem och mocka också. Sen så kom mamsi och hämta mej. Åkte hem och åt middag. Nu sitter jag i min säng och är typ trött.
Så himla skönt att det är fredag i morrn asså. Två dagar ledig och då ska jag soooova! =D
Men aja nu ska jag gå och lägga mej tror jag, är så jävla trött. xD


Här har vi sötaste hästen dårå <3




Godnatt Pusshej<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0