Trött och sliten...

För ungefär 45 minuter sen kom jag hem från stallet. Och sen dess har jag ätit och typ fixat lite andra saker.
Men iaf så var ju jag och Cajsa i stallet idag. Vi hade skojjskojj. =) Vi red först en liten tur i skogen gick bara bra hästarna var snälla och aah så. Sen när vi kom tillbaka red vi på volten. Jag hoppade med Idde och han var kanon duktig. Hoppade inte så jätte högt men endå. =P Sen testade jag också hur Challe var att hoppa. Och han var också jätte duktig!
Men sen efter ridningen så mocka vi och ställde ut hästarna i hagen. Sen kom pappa.

Nu sitter jag i min sköna säng och har rätt så tråkigt funderar på om man ska ta och plugga lite kanske.? hmm :/
Vet inte om jag orkar jag tror nog att jag skiter i det och går och lägger mej snart istället. =P
Uppdaterar mej kanske sen

Puss så länge <3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0