Usch för träningsverk!

HejHej
Asså känns som om att min blogg lust har börja att försvinna... Hmm inte så bra. Kanske gör nått upphåll snart så jag inte tröttna totalt!
Men iaf igår så var jag i skolan som vanligt åkte hem till Cajsa och där käka vi lite, sen gick vi till stallet. Vi mockade och fixade sen så skulle vi rida en stund men hästarna var liiite slö så blev inte så mkt som vi red.
Och idag så red jag och Annie och Ida följde med och kolla och red lite. Allt gick fintfint. Förutom att det kom en gubbe som stanna och sa att vi inte fick rida på den jäkla vägen som vi red på för den var enskild, men asså det stod ingenstanns och sen äre inte ett enda litet hus typ på den vägen så vi bah öööh? Han var störd! Och jag har liksom aldrig sett den där människan så jag tror det är en sommargäst.. =P Hah men iaf vi var väldigt upprörda för den där vägen är den bästa ridvägen som vi har hittat och vi vill alltid rida där. Men aja vi får hoppas att det ordnar sej...
Efter stallet så sprang jag till kyrkan Cajsa var redan där och alla andra också jag kom typ in där när de va nån människa som stod och snacka jag bah oj.. xD Hah men iaf det var inte så där jätte intressant i kyrkan.. ^^
Och juste jag har fått jävla träningsverk så jag tror jag dör! Asså det gör ont så fort jag rör mej typ men bah aaaj.
Vet inte vad jag ska ta mej!? Nån som vet nått bra tips så de går över elr nått? xD

Nej nu ska jag gå och lägga mej jag är trööööött!
Godnatt
PussHej<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0