Måndag

Hejsan alla glada människor! =)

Idag har jag vart i skolan. Hade matte prov första lektionen. ^^ Det gick väl sådär men men...

Efter skolan blev det stallet med Annie. Vi red ut en stund. Sen lös hoppa vi hästarna på volten.
Dom var jätte duktiga och dom var typ jätte trötta efter. Men aah efter det så fixa vi ordning allt i stallet sen så åkte vi hem. 
När jag kom hem åt jag sen tog jag in ved och sen skulle jag fixa blomm grejs.. =P Asså en låda med typ olika fina blommor. =)  Fast asså jag hann typ inte klart. För jag skulle kolla på färgan =P

Så nu sitter jag och kollar på det. Det är typ slut snart men endå... =)  Uppdaterar mej senare kanske

Puss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0