Katter och kakor..

Tjooho nu har jag vart hos katterna OCH bakat chokladkaka till pappa så han kan ta med till jobbet. =D kakan står i ungen och ska ut om 10 minuter. Får bara inte glömma den nu. xD

Haha juste jag måste bara berätta om min söta lilla kisse. Jag skulle juh släppa in våra grannars två katter.Och jag skulle ju gå dit men istället tog jag cykeln och när jag cykla så typ sprang Zezar min kisse dårå,  som en tok efter mej för han ville följa med. Och det var så himla gulligt för han är helt gaaalen i skinka. Och jag ropa ju på han när jag cykla och så när jag ropa zezar koooom så får du skinka då tog han i som ja jag vet inte vad. =P Såå jävla söt. Och sen när han blev trött efter han sprungit som en tog efter mej halva vägen gick han och vrål jama på vägen tills jag stanna och väntade på honom. Asså gud han är så jäkla söt asså! =P <333

Uppdaterar mej kanske senare om jag orkar. =)
Puss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0