Vart har den tagit vägen?

Hejsan Hoppsan sötnosar!
Allt bra?
Med mej är det ganska så bra lite ont i kroppen och små irriterad men annars är det bra! =D 
Nu är det så här att jag vet inte vart min blogg lust har tagit vägen! :O Jag var jätte på att blogga förut men nu ja jag vet inte jag har typ inte känt för att sitta vid datan och så.. Så det har lixom inte blivit av att jag bloggat.
Kommer nog vara så också ett tag xD

Men iaf idag så var jag i skolan först kulkul lite trött bara. Juste jag var hos tandläkaren på morgonen. Men sen efter skolan så gick jag och Cajsa till stallet. Borsta lite sen testa löshoppa dom lite men dom var inte så jävla pigga på det så vi sket i de och tog ut dom i hagen. Sen åkte vi hem. Nu ska jag nog plugga lite till no provet vi ska ha nästa vecka. 
 
Föresten ska ni göra nått kul på valborg? =)

PussPuss<3

Din Åsikt
Postat av: Foki

Hihi, tack! <3 ;) Hade du en bra kväll igår?



Kram

2009-05-01 @ 16:07:24
URL: http://foki.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0