Dålig uppdatering

Hejsan alla sötnosar ♥

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera mej. Men jag har inte haft tid/lust.

I fredags så var jag i skolan och sen på kvällen var vi på middag hos söderman. Det var jätte trevligt åt jätte god mat, Milla hade gjort pajer och så åt vi kräftor och ost. : ) Allt var jätte trevligt och allt.
På Lördagen (igår) så vaknade jag ganska tidigt. och vid typ 11 så var jag och mamma nere i stallet med Pia, Lina, Milla och Annie. Och där stor städa vi stallet. Putsa fönster, järnstångar och skura vägarna, golvet.
Det var riktigt roligt faktiskt när alla hjälptes åt för det kändes som det gick mycket fortare och aah.. :P
Senare på lördagen så skjusa mamma mig till Emelie och där hade vi tjej middag.
Vi hade riktigt trevligt förutom när vi kollade på en skräckfilm, uuusch jag hatar verkligen skräckfilmer. :O :P
Sen på söndagen så åkte vi till Hallsta på morgonen och där träffa vi Alice och så gick vi till pizzahuset och var tjocka och käka en fet jävla familje pizza, men vi åt faktiskt inte upp hela :P
Sen så efter några timmar så kom mamma och pappa till Hallsta flr dom skulle handla så då passa jag på och åkte med dom hem :)
Och när jag kom hem gick jag direkt och hämta täcket och la mig under det och kolla på tv sen somna jag och sov så jävla skönt. :)
Nu ska vi snart äta så hejpåer
Juste har fortfarande inte fått tag på en kamera slad så jag är hur tråkig som helst nu ;

Puss♥


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0