Skor och jacka!

Heeelluu mina käraste ♥

                          

Kom hem tidigare än vad jag trodde, eftersom vi bara kollade på jacka och skor. Men det var ju alltid trevligt att komma hem tidigare såklart! :) Men iaf både jag och Emelie hitta jacka och hon hittade skor. Men det gjorde jag också senare när jag och mamma mötes i Hallsta. För då köpte vi äntligen mina fin fina vita björn borg skor som verkligen är efterlängtade, jiippie! ; ) Juste låt mej tillägga att mina skor ser inte alls snygga ut sådär dom ser helt jätte fula ut, dom är snyggare i verkligheten jag lovar ; )
Haha men iaf när jag kom hem hade min lilla pappa gjort lite maaat, fisk, potatis och romsås blev de smaskens. ; )
Och ja nu ligger jag faktiskt och lyssnar på musik i sängen, ska nog ta och kolla lite på gilmore girls lite nu innan det blir natti natti ;D Asså jag typ älskar One tree hill och Gilmore girls serierna det är galet vad bra de är :D



Juste jag glömde berätta om skolan, det gick fint fint idag. Fick lite tyska glosor och lite annat som ska göras men det går nog bra : )

Nej ni puss på er  ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0