Söndag = skola i morgon

Hejsan Svejsan!

Idag är det som sagt söndag och de betyder att de är skola i morgon, gud så jobbigt.
Men i morgon så ska jag åka med lilla Emelie och hennes mamma till thuns och shoppa lite. Så något skoj händer i morgon iaf de är bra :)

Men iaf idag så kom mamma och väckte mej vid 11 ungefär och då hade pappa vart så snäll och gjort frukost. Så åt lite frukost, sen gjorde jag manikyr på mamma. Blev riktigt bra tycker jag :) Sen typ satte jag mej vid datan sen har jag vart ute och hjälpt mamma och pappa lite. Nu har mamma åkt till  mormor och bara jag, pappa och anton hemma. Ska gå ner och kolla på tv snart, så får uppdatera mej senare. :)
Juste eftersom min mamma åkte iväg till mormor så ska hon skicka en blid på sina fina naglar för jag glömde ta bild på dom innan, och jag antar att de kommer bli en skit dålig blid med mobil kameran men va fan xD
Juste min kamera sladd är borta men ska köpa ny så fort som möjligt!

Pusspåer<3

 



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0