Fredag morgon

Förlåt för jag inte skrev i går någonting alls! Men igår på morgon så åkte jag Jessica och Denise till stockholm och skulle köpa lite saker... =P Vi hade de väääldigt trevligt. Vi tänkte ge upp hoppet men vi hitta det vi skulle ha tillslut tjejer! =D
Efter vi fixat allt så åkte vi hem till Denise och hade lite filmkväll höhö xD =D Kom lite folk och vi hade massa med kul! Haha en riktigt lyckad kväll blev det verkligen! :) 
Blev lite sent, så är inte direkt på värsta pigga humöret idag, har väldigt ont i huvudet och mår illa. =( 
Inge kul om vi säger så!

Men iaf, nu är jag på väg till stockholm med min kära far! =D Vi ska åka till min farbror och sen ska vi gå på båtmässan haha väldigt kul *host* . Nejmen jag får ju faktisk träffa mina kusiner! tror jag ... =D Hoppas på det iaf!
Jag skriver så fort jag kan sen när jag kommer hem från båtmässan. =) 


                        Kram på er<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0