Tisdaaag

Hejsan svejsan allihopa! :)
Förlåt att jag inte skrivit någonting idag. Men jag gick ju som sagt upp vid sju i morse om ni nu läste de xD
Aja men när jag gick upp i morse och skulle börja duscha så fanns inge varmvatten så klart. Så de var bara att börja elda. *suuuck*  Åt lite medans vattnet blev varmt sen in i duschen fortfarande kalt men var bara att duscha på. 
Sen va ja väl klart vi ungefär halv nio, och då kom min snälla granne och hämta mej (a)  Fick åka med han till Jessica eftersom han endå skulle till Norrtälje. Jessica och jag skulle ta bussen därifrån till Norrtälje. Men när jag kom dit sen visa det sej att vi inte skulle till Norrtälje. Så det blev att vara hemma hos Jessica. =)
Haha vi hade otroligt kul! Åt pannkakor och låg på golvet och as garva haha.
Pappa kom och hämta upp mej sen vid ungefär fyra. Åkte hem och sitter jag här =)



                                    Paaankakor!! =D  *tjooockis*
En bild på pannkakor xD
Inte dom pannkakorna vi år men men xD






Ska väl snart käka lite snart, sen måste jag nog städa...
Usch på det!!



        Pussåkram på er<3


Din Åsikt
Postat av: Scatcat

Wihhi! Fin blogg hörrö! Gillar pannkakorna fy faan va gott! :P

2009-02-24 @ 20:45:53
Postat av: angeliqa

hahah härliga pannkakor fanny får du göra te mejj nån dag :D älskar dej gumman <3

2009-02-24 @ 21:21:29

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0