Heejsan hoppsan! ...

Heejsan hoppsan! =) 
Nu har jag ridit eller aah det var ett bra tag sen. Måste bara säga att det var riktigt mysigt. Jätte fint väder så det var perfekt att rida en lång tur! :) Hästarna jätte snälla så blev ganska mycket galopp!    Tack Rebecka för en trevligt ridtur :)<3  
Så nu är tjejerna här! :)
Vi gick över isen hem till mej riktigt läskigt höhö nejmen det gick ju bra ingen ramla i! =) Tog lite fina bilder som jag kan ladda upp sen om jag kommer ihåg xD

Vi har bakat kladdkaka och suttit å pratat och skrattat ja som sagt riktigt kul har vi! Nu sitter vi i min säng och Nelly blir sminkad av Annah. =P
Blir nog så att dom sover över också. =)

Juste jag blev tooookig när pappa kom hem för han hade ju för fan glömt att hämta min väska!! gaaaah! Men han lova mej att vi åker in i morgon bitti och hämtar den. :)



Kram på er<3
  

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0