dåligt uppdatering...

Hejsan svejsan :)

Har inte uppdaterar på hur länge som helst typ, men asså jag har verkligen ingen blogglust nu när det är sommar.
Eftersom man är ute och umgås med kompisar, badar och solar och aah massa annat.
Juste den här veckan elr inte i dag men dom andra dagarna har jag jobbat på simskola. Och det ska jag göra nästa vecka också elr de är slut på lördagen nästa vecka. =) Det ska bli skönt för då får man ju sova ut på morgorna och inte behöva gå upp kl 8.
Men aja snart så ska jag åka iväg och rida med Cajsa :)
Kanske blir så att jag inte uppdaterar på ett tag xD
puss så länge <3

Din Åsikt
Postat av: Alexandra

Vilket program har du använt för att fixa din header??? JAg är desperat, behöver en ny header!!!

2009-08-11 @ 22:26:14
URL: http://shannisen.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0