examen och 25års fest

Hej sötnosar<3

Jag har ju som sagt vart i stockholm nu i helgen på examen och 25års fest.
Det var jätte roligt och trevligt att träffa folket =) .
Det började med att på fredagen så åkte jag, mamma och Anton till Norrtälje och hämtade pappa och de var vid ungefär klockan 20:30. Vi åkte vidare till stockholm. Sen på lördagen så fixade alla till festen som skulle börja kl 17:00.
Eller juste jag och mamma vi åkte och shoppa på morgonen. Jag hittade faktiskt kanske mkt. :)
Vem vet de kanske kommer upp bilder på de jag köpt sen.
Men iaf festen började och de kom människor, vi åt och pratade och hade de trevligt.
Senare på kvällen kom några av min kusins kompisar. Ja dom var trevliga och roliga xD
Haha men aja senare än senare så gick mina kusiner och deras kompisar ut på krogen och då gick jag typ och la mej för då hade alla gått hem . =P Det var en riktig rolig kväll iaf. Vaknade trött idag vid 11 och då gick jag upp käka frukost sen så skjusa Christer (pappas bror) oss till bussen med hans lilla bil  =P Åkte till norrtälje med bussen sen åkte vi med pappas bild där ifrån. =) När vi kom hem så började jag, Anton och pappa och ta in veden .
Vi har kommit riktigt långt nu med de så snart är de över. =D *super glad*

Men aja nu sitter jag iaf och pratar med lilla Patrik i telefon. =) Snart ska jag gå och lägg mej tror jag. =P
Och juste idag går det inte heller att ladda upp bilder. =(
Men puss på er<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0