tjooho

Hejsan allihopa =)

Asså gud vad jag är dålig på att uppdatera mej nu för tiden. Haha jag kommer nästan inte ens ihåg vad jag gjort dom senaste dagarna. Hah nej men i måndags så var jag först ute och red. Sen så var Emelie, hennes lille bror, hennes pappa och jag på crikus haha xD. Emelie hade vunnit biljetter så va fan. Och så tog mamma 2 biljetter från hennes jobb så då kunde alla vi gå =P. När vi åkte hem från cirkusen så hämta vi upp Annah så hon sov över hos mej .
Sen på morgonen cyklade jag med henne till ett stall där hon motionerar en häst. Hon red ut och jag gick med.
Men det var inte så där jätte fint väder om vi säger så de regnade och så inte kul asså.
Sen cykla vi hem till henne och kolla på tv. Vid typ 4 så hade vi bestämt med Davide och Calle att vi skulle åka ut med båten och ha lite pickninck. Och då hade de slutat och regna och blivit lite sol elr vad man ska säga.
Haha det var väldigt trevligt. Men båten höll på att välta några gånger när vi svängde men de gick bra xD Vi åkte hem vid sju elr nått. Sen så drog jag och Annah till kiosken och sen hem och svulla och kolla på Allsång på skansen och morden i midsomer. Haha men jag somna och såg inte ens halva. xD Men sen efter de var slut gick vi och la oss .
Idag så åkte jag hem ganska så tidigt. Sen var jag och Sussi (mammas kompis) ute och red. Vi red på volten drygt en timme. Gick jätte bra hästarna var jätte duktiga vi körde lite dressyr. Och juste jag ramla typ av igen xD Jag travade på en volt och så helt plötsligt så snubbla han till och ramla ner lite så jag rulla av honom. Det gick bra ingen skada skedd han börja käka gräs som vanligt när jag ramlar av hehe xD
Men men vi åkte hem sen och nu har mamma och pappa åkt bort på fest elr de var för ett bra tag sen men aja.
Vi har ätit lite mat och nu sitter jag bara i soffan och degar.

Pusshej<3

Din Åsikt
Postat av: Maddis

Du får lägga upp lite bilder från i lördags!!! Puss

2009-07-10 @ 19:36:08
URL: http://maddis84.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får lägga upp lite bilder från i lördags!!! Puss

2009-07-10 @ 19:37:22
Postat av: Pia

har du några snygga bilder från ridlägret på mig och zambosen? :) <3

2009-07-17 @ 13:20:06
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0