Äntligen hemma

Hejsan Svejsan =)

Igår var jag ju på singö och grisslehamns skolavslutning jätte fint och jätte duktiga var dom. =)
Det går inte att ladda upp bilderna nu så får göra det sen nån gång =P
Men iaf åt lite tårta efter deras avslutning sen så åkte jag hem med Emelie =)

Idag så var jag först på min skolavslutning på morgonen. Gjorde ingeting satt bara i bänken och kolla på 9:orna och 8:orna och typ lite annat. Sen åkte jag hem med Emelie och kom väl hem någonstanns runt 10 och då gick jag och la mej var så jäkla trött. Sov till 1 då jag blev väckt av telefonen som ringde. Vid ungefär 2 åkte jag och red med Annie.
Hästarna var pigga och glada. =) Skulle tagit 4 bussen till Elmsta med Emelie och vi skulle gå till Annah men jag missa den så fick åka med Milla.
Det var Rock i parken idag det är massa människor som spelar och sjunger typ. Och Annah skulle spela så vi skulle kolla. Vi hade jätte kul träffa lite annat folk där bla Jessica, Denise och Becca =)
Åkte hem runt halv 10 och har käkat lite nu precis. Ska nog sitta uppe en stund till kanske ringa till Pia vem vet? =D

Puss<3



Din Åsikt
Postat av: vilja

Svar: TACK! :))

2009-06-13 @ 14:24:44
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: maja

sv: okej, ajdå!

2009-06-13 @ 16:40:48
URL: http://majakaka.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0