Cabare

Hejsan Svejsan :)
Det gick bättre än förväntat idag på provet. =) Svara på alla frågor och det var ganska så lätta. Så nu är jag glad! =D
Vi har kollat på 9:ornas cabare, dom verkligen jätte duktiga. Skit roligt hade dom gjort de :)
Vi fick sluta efter den va slut och det är så himla dåligt för det går liksom inga bussar ut mot singö så man får vänta tills 2 bussen går. Det är lite dåligt om jag får säga så.
Juste jag och Annie skulle gått till stallet idag men det bler inget för båda tyckte det var så tråkigt väder och det går inte att rida och så var vi trötta. Så blir nog att åka hem om jag inte hittar på nått annat. 
Uppdaterar mej senare ikväll för hoppningsvis.


Puss<3


Din Åsikt
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar: jo det är bara bra med mig :) hur är det själv? <3

2009-06-04 @ 16:44:25
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0