Dålig uppdatering

Förlåt jag har varit jätte dålig på att uppdatera. Men jag har haft fullt upp.
Idag så var jag och red med Annie det var dåligt väder men men de sket vi i. Hästarna var pigga och glad som alltid =D
Är hemma nu, mamma och pappa kom nyss hem dom har vart och käkat förrätt hos några och snart kommer det några som vi inte vet hem till oss och käkar middag =P
Okej jag ska berätta. Det är några på Singö som har planerat och fixat cykelmiddagar elr vad de heter.
Då är det så att några människor åker hem till några och äter förrätt och dom som bjuder på det vet inte vilka det är som kommer. Sen så åker dom som blev bjudna hem och fixar ordning middag hemma. Och så kommer några hem till dom som dom inte vet vilka de är. Och nu har mamma och pappa vart hos några och snart kommer de några till oss.
 Haha jag förklara så jävla dåligt men läs det nogrant så kanske ni fattar =P

puss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0