Jag är konfirmerad

Hejsan ♥
Förlåt för jätte dålig uppdatering! Men jag har haft fullt upp som sagt.

Jag kan börja med att berätta att konfirmationen gick rätt så bra. Men jag våga inte sjunga sola, precis när jag skulle börja sjunga viska jag till Cajsa : Du måååste sjunga med mej jag klarar inte det här. Så hon sjöng med mej =P
Och juste min lugg hängde typ ner heeela tiden så jag stog och ryckte med ansiktet typ hela tiden xD haha men va fan.
Efter hela konfirmationen var slut åkte alla mina kära små släktigar och vänner hem till mej pch där käka vi mat.
Vi hade jätte trevligt :) Men juste jag fick massa jätte fina presenter. Massa fina smycken och ett jätte fint smyckeskrin elr vad de heter :S Tack så jätte mycket allihopa!<3 Juste jag bjöd på mina cupcakes som jag hade gjort också =)
Tror jag glömde ta kort på dom så ni får se på dom som jag visat förr.  =D




Men aja kvällen blev jätte rolig och allt.
På söndagen (igår ) Så red jag och Annie en stund sen så på kvällen åkte vi till Hallsta Cajsa och jag och våra familjer där så va vi med hela konfagruppen på en gudtjäns elr vad de va. Efter de så skrev vi på varandras tröjor sen åkte vi till Zorbas och käka mat. Kom hem ganska så sent men men.. =P

Idag så var jag först i skolan sen så åkte jag till stallet. Cajsa gick ner med mej. Jag hoppade på Idde han var jätte duktigt. =D Cajsa tog massa fina kort på mej och Idde men har inte fått dom än. Asså snart ska jag typ gå och lägga mej.
Och jag ska skärpa mej med uppdateringen ! =)

Puss på er alla <3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0