Glad midsommar

Gud vad trött jag är, vakna av rakarns telefonen som ringde nyss.
Igentligen var det rätt så bra för då kan jag börja göra min lilla tårta som jag ska ha med mej till vännerna =)
Så nu tror jag att jag ska gå ner och göra tårtan. =P
Förlåt för ett jätte tråkigt inlägg xD

Puss<3


Din Åsikt
Postat av: Denise

Ja visst blev det fint :) Nagelhörnan ligger neranför b-young och det, bredvid en liten smula typ och landkrabban :) Och absolut kan man göra det, hon klippte ner mina naglar först och sen förlängde hon dom, sen låter man ens egen nagel växa ut under förlängningen liksom :)

2009-06-19 @ 11:17:24
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0