God morgon

Hejsan Svejsan sötnosar ♥
Allt bra?
Själv är jag väldigtt trött för det blev väldigt sent igår. Vi somna ungefär kl 02:40 och så vakna vi ungefär 9 av att Annahs kära lilla pojkvän ringde. Och det var inte kul! =P
Men iaf nu på morgonen har jag gjort manikyr på Annah. Glömde ta en bild hur de såg ut först innan manikyren men tog en efter bild =P

Resultatet


Annah åkte hem för någon timme sen och nu ska jag börja göra mej i ordning för kl 2 ska vi va hos grannarna och
fira Daniel. =) Kanske kommer några bilder sen.

Puss<3



Din Åsikt
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

så fina naglar :)

2009-06-07 @ 00:20:07
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0