ingen tid

Hejsan alla söta människor ♥

Idag skulle jag ju berätta om ridlägret hur vi har haft de och allt. Men jag har haft fullt upp, jag vaknade runt kvart i 11 av att någon gubbe ringde och väckte mej :( Så gick upp och käkade frukost och sen var jag så himla duktig med att börja packa upp alla kläder. Cyklade iväg till Annah och Angeliqa (mina kompisar) elr jag cykla dit där dom jobbar. Dom jobbar typ på en atelje elr vad de heter. Dom har typ cafe där också. Men asså de kommer nästan aldrig någon dit så dom sitter bara och solar så de verkar vara rätt så slappt. Men iaf jag cykla dit och va med dom där satt och snacka och lite så. Sen så när dom sluta cyklade jag och Annah hem till Nelly och därifrån cyklade vi till Annahs mormo och bada. 
Jag måste faktiskt säga att det var riktigt skönt i vattnet vi simmade runt ett bra tag och kolla på massa vrak som ligger där i hennes lilla vik in. Eller asså jag fick panik varje gång jag såg vrak delar så de var lite små läskigt faktiskt. 
Men aja sen cykla jag hemåt, och åt lite mat och sen ungefär vid 7 så blev det ett kvällsdopp med Emelie vi hade riktigt kul. Skönt i vattnet var det också där de var 23 grader =).
Nu har jag suttit vid datan sen jag kom hem och nu ska jag springa ner och kolla på beck.
Och juste som sagt som jag skrev först jag har inte haft tid med att berätta om ridlägret idag de får bli i morgon elr nått för nu ikväll har anton kompisar här och dom sitter och lanar och då tar de typ jätte långtid att ladda upp bilder och så så får bli nån annan dag. :)


Puss på er<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0