Måndag

Hejsan på er alla.
Åkte till skolan idag som vanligt. Det var väldigt dött idag för alla nior och åttor var borta. Så det var bara vi sjuor där.
Det var ganska skönt men lite tråkigt.. =P Vi städade, kolla på film och spelade brännboll.
Åkte till stallet med Erica sen efter skolan. Jag red och hon kolla på. Jag tog det ganska lugnt körde lite dressyr sen hoppa jag lite. Allt gick jätte bra tills jag ramla av... Kan berätta lite fort hur det gick till.
Jag styrde Idde mot hindret i galopp hade fått in en jätte bra och fin galopp. Och sen så flög vi över hindret.
Men precis när han skulle landa så snubbla han till och jag tappar balansen och rulla på något konstigt sätt av honom. 
Jag landa inte med en duns utan lite mer att jag rulla ner från han. Asså det var jätte konstigt och såg säkert jätte konstigt ut också. Men iaf jag gjorde inte illa mej så mycket. Bara att jag har lite ont i axeln och är lite svullen och sen är jag också lite öm i handleden men de går nog över tills i morgon får jag hoppas. Idde mådde också bra som tur var =)
Men iaf Erica följde med hem till mej ett tag och då gjorde jag manikyr på henne och så satt vi och snacka strunt.
Hon åkte hem runt kvart i 7 och då tills nu så har jag ätit lite och pratat lite med mamma och pappa. :)
Nu sitter jag och väntar på att min pasta ska bli klar som jag ska ha till matsäck i morgon.
Vi ska ju i morgon först till skansen och då ville Kent (min mentor) att vi skulle ha matsäck med oss istället för att gå och köpa nått för att det skulle bli för rörigt. Men efter skansen så ska vi åka till grönan elr dom som vill.
Jag och Erica var fett på att följa med så i morgon blire grönan! =D
Uppdaterar mej senare :)


Här har vi då söta lilla pollen <3


Puss<3

Din Åsikt
Postat av: Pia

duktig fanny, duktig :D bra att du inte gjorde illa dig så mycket flicka lilla :) <3

2009-06-08 @ 20:50:37
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0