Katter, mamma och manikyr

Nu har jag ätit lite mat. Jätte gott var det, pappa hade stekt lax och till de var det potatis, grönsaker och någon sorts sås =)
Nu ska jag ta och gå och släppa in Smilla (den andra katten vi är kattvakter åt)
Sen ska jag pyssla om lilla mamma. Eftersom jag inte köpt en morsdagpresent till henne än så kom hon på att jag inte behövde det utan istället skulle hon få masage 15 minuter. Och sen kom jag på att jag kan överraska henne med att göra manikyr på henne. Haha hoppas hon inte får ett ryck nu och tar datan och går in och kollar här på min blogg så hon ser vad överraskningen är =P men aja.
Kanske blir så att jag gör manikyr på mej själv sen lite senare efter jag gjort allt annat om jag hinner.
Jag vet att jag är tråkig som inte har bilder men de går inte att ladda upp... :(

Puss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0