Min söta lilla kusin

Hejsan svejsan!

Förlåt för jätte dålig uppdatering men asså de kommer att vara så nu på sommar lovet =P och nästa vecka blire inget inlägg på hela veckan! SKa ju på ridlägret ;).

Igår glömde jag berätta att min kusin Mattias kom ut och kommer va hos oss till midsommar.
Väldigt trevligt att träffa han eftersom han inte är ute så mycket.

Men aja idag iaf så var jag först ute och red med Cajsa en stund. Det gick bra men Challe var lite envis med att dyka ner med huvudet och äta gräs sen ville han inte fatta galopp. Men det gick bra endå, vi hade en trevlig liten ridtur. =)

Måste göras om!  =)

Åkte hem sen och då kom Annah och Nelly hem till mej och så satt vi och sola resten av dan.

Härlig vare och lite färg har man fått också =D .

Dom åkte hem vid 6 tiden och då kom mamma och pappa hem käkade lite då och nu har vi alla tre (jag, Anton och Mattias) suttit i soffan med varsin data i nån timme haha snacka om nördar xD Men men de får man vara ibland tycker jag.




Här kommer en gammal bild från när Cajsa och jag var i stallet men men =)



Det var dom här två underbara brudarna jag sola me idag :) <33


Puss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0